نگین سنگ کویر

تراورتن زرد صیقلی

برای مشاهده تصاویر در اندازه بزرگتر بر روی انها کلیک کنید.

سایز های موجود
61×61 | 61×40.6 | 40.6×40.6 | 91.5×61 | 61×30.5 | 30.5×30.5 | 40.6×20.3 | 20.3×20.3 | طول آزاد
توجه : تمامی ابعاد ذکر شده بر حسب سانتی متر می باشد.
توجه : ضخامت محصولات از 1.5 تا 20 سانتی متر است.

سایر فراوری های موجود برای این محصول
سند بلاست | بوش همر | هوند | چرمی | تامبل | صیقلی

تراورتن زرد صیقلی در دو نوع موجدار و بی موج عرضه می‌گردد. نوع موج دار این سنگ بر روی سطح خود دارای موج های نامنظم همراه رگه های قهوه ای و سفید است. این محصول برای پروژه های مسکونی و اداری انتخاب مناسبی استلازم به ذکر است در نمای ساختمان و روکش دیوار نیز مورد استفاده قرار می گیرد.

توجه : اکثرا این محصول را به‌صورت پترن ست و با ترکیب رنگی با سایر محصولات همانند تراورتن بژ، سیلور، قرمز و… مورد استفاده قرار می‌دهند. همچنین این محصول در قالب اسلب بسیار زیبا و پرکاربرد خواهد بود.

تراورتن زرد (Yellow Travertine)

سطح سنگ های تراورتن دارای حفره های کوچک و نامنظمی است. این حفره ها می تواند پر و یا به صورت طبیعی مورد استفاده قرار گیرد. جنس این نوع تراورتن بسیار مقاوم و محکم است.این سنگ برای فضاهای باز بسیار مناسب است.

همچنین به علت طبیعی بودن سطح آن ، گذشت زمان هیچ تاثیری بر کیفیت آن ندارد، ضخامت 3 سانتیمتری این محصول امکان هرگونه تردد وسایل نقلیه را بدون هیچ مشکلی فراهم کرده است.

رنگ بندی استثنایی تراورتن زرد (Yellow Travertine)

یکی از ویژگی های تراورتن زرد (Yellow Travertine)، زمینه زرد رنگ این محصول است که گاها این زمینه‌ی زرد رنگ بسته به جنس و نوع سنگ متفاوت و کمی روشن‌تر یا تیره‌تر خواهد بود.

تراورتن زرد حالتی آرامش بخش به محیط اطراف خود می‌بخشد. در نگین سنگ تراورتن زرد در دو نوع موج‌دار و بی موج قابل عرضه و فراوری است.

علاوه بر این در بلند مدت تغییر رنگ در سطح این سنگ وجود ندارد. فراوری Polished (صیقلی) به دلیل ایجاد سطحی صاف و جلا دیده، بیشتر در طراحی های داخلی (اکثرا بصورت اسلب) کاربرد دارد.

فراوری صیقلی (Polished)

در واقع می‌توان از تمام فراوری ها از جمله فراوری های هوند، چرمی، سندبلاست، بوش همر و… برای این محصول استفاده کرد. فراوری صیقلی یا (پولیش) یک فرآیند سطحی است که برای ایجاد سطحی صاف و براق بر روی سنگ انجام می‌شود

فراوری صیقلی (پولیش / Polished) ظاهری مجلل و مدرنی را ارائه می دهند که اغلب برای طراحی های داخلی و پروژه های معماری مورد استفاده قرار می‌گیرد.

تطبیق پذیری

از مهمترین ویژگی های تراورتن زرد (Yellow Travertine) می‌توان به تطبیق پذیری این محصول با سایر محصولات اشاره کرد. شما می‌توانید تراورتن زرد صیقلی را در کنار سنگ هایی دیگر با رنگ‌هایی متفاوت استفاده کنید

در ادامه به چند مورد از استفاده های تراورتن زرد اشاره خواهیم کرد :

  1. کفپوش‌های داخلی : از سنگ‌های صیقلی معمولاً برای کفپوش های داخلی (اتاق نشیمن، راهروها و ورودی ها) استفاده می شود.
  2.  میز آشپزخانه (کانتر) : سنگ تراورتن زرد صیقلی را به دلیل انعکاس نور و سطح براقی که دارد می‌توانید به عنوان کانتر آشپزخانه (میز آشپزخانه) نیز استفاده کنید.
  3. پله‌ها : تراورتن زرد ( Yellow Travertine ) یکی از پرطرفدار ترین و زیباترین سنگهای پله است. می‌توانید از فراوری صیقلی بین طبقات خود استفاده و زیبایی و جلا را دوچندان کنید.

نتیجه گیری

تراورتن زرد (Yellow Travertine) به دلیل رنگ جذابی که دارد آنرا از سایر محصولات مشابه متمایز ساخته است. همینطور به دلیل ویژگی های منحصر به فرد  به سادگی در طراحی های داخلی و خارجی مورد استفاده قرار داد.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “تراورتن زرد صیقلی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا